środa, 1 czerwca 2016

Słodka zakładka do książki


Witajcie scrapowicze :)

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka!!!
Czy zrobiliście już dziś miły upominek jakiemuś maluchowi? 
A może macie w panach mały drobiazg dla siebie samych?
 Ja mam dla Was coś słodkiego. 


zakładka do książki


Co to takiego?
Nic innego, tylko zakładka do książki. 
Do jej wykonania użyłam Tabliczki zielarskiej.
Na początku miałam w planie zrobić właśnie taką typową tabliczkę
z nazwą rośliny, ale ostatnio znów wróciłam do czytania i zdecydowałam 
się jednak na zakładkę.
Tabliczka wykonana jest ze sklejki. Jest więc sztywna i możecie przykleić do niej 
mnóstwo elementów, bez obawy że będzie się wyginać. Ja swoją pomalowałam najpierw 
białą farbą akrylową, po czym wszystkie elementy dokleiłam na gorący klej. 



karolina czołba


zakładka do książki


tabliczka zielarska


ozdóbka do doniczki


Jak widać tabliczka sprawdza się też fajnie jako ozdoba doniczki :)

Dziękuję Wam i do zobaczenia :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz