niedziela, 17 czerwca 2012

Bocian Kiszka przynieś mi braciszka...

Wołałyście tak kiedyś? Moja Lenka wołała zawsze, gdy widziała bociana i braciszka już ma. Szkoda, że w treści nie ma "grzecznego braciszka" :)

Dziś przychodzę do Was z bocianem, więc jak ktoś ma marzenie - proszę wołać!!


Karteczka -sztalugowa z okazji narodzin maleńkiej Kingi. Na kartce główną rolę odgrywa bociek CraftFun, którego pomalowałam kredkami akwarelowymi, obrysowałam tu i ówdzie żelowym cienkopisem i na koniec pomalowałam glossy accent.





Kartka nie ma wielu dodatków. Całą robotę robi tu bocian i odrobinę pomaga mu wstążeczka z dziecięcym motywem :)

Kochani, warto eksperymentować z naszymi tekturkami: malować, psikać, maziać, obklejać.... Można wyczarować niezłe cudeńka. Ja zaryzykowałam z tymi kredkami i chyba fajnie wyszło. Co myślicie?

Pozdrawiam Was upalnie i pourodzinowo.
Tort truskawkowy z 31 truskawkami (dodatkowymi) jeszcze mam - więc zapraszam :)
Jakby co - jestem w ogrodzie i gram z dzieciakami w badmintona :)



13 komentarzy:

  1. Bocian cudny!! Chyba kupię kredki i zacznę eksperymenty :)
    Smacznego!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu. Warto spróbować. Ja swoje kupiłam na allegro (Koh-i-noor). Nie ma co szaleć - tylko kupić mniejsze opakowanie i najpierw ćwiczyć, próbować, aż osiągnie się odpowiedni poziom.
      Ja czasem właśnie ćwiczę :)

      Usuń
    2. Kupiłam :) i ćwiczę :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajny bociek, jak żywy po Twoim kolorowaniu! No i pięknie lśni, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak żywy. Oby tylko do mnie nie przyleciał - hahahaha :)

      Usuń
    2. ;-) A ja polecam ;D
      Rok temu taki jeden przefrunął nad nami ;D i stwierdzam , że:
      Po I : po 30 fanie mieć dziecko :D
      po II: Mam najgrzeczniejszego syna z wszystkich trzech ;D ... aaaa i nie bez powodu na drugie ma Gabriel :P

      Pozdrawiam ... a karteczka super!

      Usuń
    3. U mnie bociek już była dwa razy. Na razie mi wystarczy :)

      Usuń
  3. A czemu nie miałby jeszcze przylecieć? Nigdy nic nie wiadomo ;) Wyszedł przepiękny!! :) Extra pokolorowany i ten błysk... Cudo :) Karteczce już nic dzięki niemu nie trzeba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kracz!!!!!! Póki co - wolałabym, żeby nie przylatywał. :)

      Usuń