poniedziałek, 9 grudnia 2013

Lukrowane tekturki oraz zabawa z grudniownikiem

Witam Was serdecznie!
Kiedy zobaczyłam te TEKTURKI w kształcie gwiazdek od razu skojarzyły się mi z pierniczkami. Dlatego postanowiłam ozdobić je lukrem w postaci konturówki 3D  i tak powstały takie oto słodkie karteczki:





Ten papier Max Bringmann kg w kropki bardzo mi przypadł do gustu, dlatego postanowiłam użyć go do swojego pierwszego GRUDNIOWNIKA, który będzie wspaniała pamiątką szczególnie dla mojej Córki, ponieważ w nim codziennie wpisujemy nasze adwentowe zadania: robienie kartek, pieczenie pierniczków, ozdabianie pokoju, czy też odwiedziny w wiosce Świętego Mikołaja. Jeśli uważacie, że to fajny sposób na zapisywanie wspólnych grudniowych chwil z dziećmi czy rodziną, nie jest za późno, by taki właśnie "pamiętnik" wykonać...


Mam nadzieję, że natchnęłam Was do tego, by taki grudniownik wykonać!
Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz