środa, 20 lutego 2013

Zaproszenia raz jeszcze

Witam serdecznie!
Na dzisiaj przygotowałam projekty zaproszeń z wykorzystaniem naszych pięknych tekturowych napisów. (I daję słowo, że nie zgapiłam nic od Madzik, my w zespole po prostu czasami tak mamy:) Uznałam, że słowo jest na tyle piękne, że samo w sobie może stanowić główną ozdobę, lekko je tylko potuszowałam, żeby je bardziej uwydatnić, umieściłam na dwóch wykrojnikowych wycinankach i gotowe!


Wydaje mi się, że taki prosty, a zarazem elegancki projekt nadaje w sam raz do produkcji zaproszeń, bo klient przy hurtowym zamówieniu oczekuje zazwyczaj niskiej ceny, a my jak najszybciej chciałybyśmy uporać się z zadaniem, bo przyznajmy szczerze: wszelkie dodatkowe ozdoby wymagają pewnego nakładu czasu, no i też więcej kosztują. Sezon komunijny się zbliża (ślubny trwa cały rok:), więc zaopatrzmy się na wszelki wypadek w zestaw słówek (10 sztuk w arkuszu), dzięki którym będzie można szybko i przyjemnie stworzyć ładne zaproszenia.



Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz