poniedziałek, 18 lutego 2013

Zaproszenia I-komunijne i ... freebies

Witajcie.
Zbliża się wiosna, maj, a co za tym idzie czas Pierwszych Komunii. W myślach już mamy wizję  zaproszeń, podziękowań, albumów i innych pamiątek. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój projekt zaproszeń, jakie przygotowałam dla jednego 6-latka.
Mam też dla Was małą niespodziankę w postaci freebies, ale o tym będzie na końcu :)

Moje zaproszenia są zamykane podwójnie. Dolna warstwa świetnie ukrywa część informacyjną z numerami telefonów rodziców dla potwierdzenia przybycia.
Główną ozdobą całego zaproszenia jest digi stempelek mojego autorstwa, a tekturowy napis Zaproszenie - stanowi fenomenalne dopełnienie. Napisy wycięte są z tektury, a wyglądają jak drewniane. Fantastyczny efekt, którego postanowiłam nie zasłaniać żadnym malowaniem, psikaniem, czy innymi zmianami. Sami zobaczcie:






Co sądzicie o takiej formie zaproszeń? A kolorystyka, może być?
Miały być delikatne i proste. Udało się chyba, co nie?

Na koniec, dla najcierpliwszych mam freebies w postaci mojego stempelka :D
Będzie mi bardzo miło, jeśli wykorzystacie go w swoich pracach.


Pobierajcie, wykorzystujcie jak chcecie. Wszystko jest legalnie, dopóki pracę tworzycie ręcznie :)
(Nie zgadzam się na wykorzystanie komercyjne mojego digi stempla. W takim wypadku proszę o kontakt).

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich tu zaglądających :D


8 komentarzy:

  1. czy możemy jakoś ten stempelek u Ciebie zamówić ??? bo nie chciałabym kopiowac bez Twojej zgody ...
    aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj juz widzę pozwolenie... na pewno skorzystam... :)
    zaproszenia są rewelacyjne , eleganckie- zupełnie inne niż standardowe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się potem swoim projektem z użyciem stempelka -chętnie zobaczę :D

      Usuń
  3. prześliczne zaproszenie ciekawa kolorystyka i forma :) fajny digi stempelek :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenia, czy mogę zliftować?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za stempelek :) użyłam go tutaj http://axinspiracje.blogspot.com/2013/04/pamiatka-komunijna-dla-chopca.html

    OdpowiedzUsuń