sobota, 7 kwietnia 2012

Funiowy debiut...

Witam! Strasznie się cieszę że mogłam dołączyć do DT CraftFun. I mam nadzieję, że moje "tworki" będą inspiracją dla Was do tworzenia z CraftFunowych tekturek. Postanowiłam zadebiutować kwiatową karteczką. Różową słodką i delikatną. A oto ona:


Kwiat powstał z pięknego stempelka, powycinanego i troszkę udrapowanego. Ale nie o tym chciałam mówić. Na uwagę zasługują piękne elementy dekor Chart i dekor Delikatny . Popsikane glimmer mistami w kolorze delikatnym czerwonym, nie dość że mienią się pięknie to jeszcze dodają karteczce elegancji.
A uwierzycie, że trzeci element to korona Retro tak tak ;). I wcale nie kojarzy się tu z koroną, prawda ;)
Ten element popsikałam na różowo.


Kilka kropeczek zrobionych płynnych perełek i karteluszka gotowa. A zapomniałabym o tagu na życzenia urodzinowe :)

 Mam nadzieję że mój debiut się spodobał. A korzystając że mój post ukazuje się w tak nietypowym czasie
chciałam wszystkim życzyć

Wesołych Świąt Wielkanocnych


A to tekturki o których pisałam.




1 komentarz: