sobota, 7 kwietnia 2012

Funiaa - nasza nowa projektantka

witajcie z ferworze świątecznych przygotowań. Dzisiaj z wielka przyjemnością chciałabym Wam przedstawić naszą nową projektantkę - Funiaa
Jak pamiętacie Funia wygrała nasze wyzwanie, którego nagrodą było dołączenie do naszego DT, bardzo się cieszymy i witamy w naszym zespole







"Odkąd pamiętam zawsze lubiłam piękne rzeczy, zawsze coś "tworzyłam", ale nigdy nie przerodziło się to w pasję. Do czasu, kiedy  zetknęłam się ze scrapbookingiem. Skosztowałam, pomacałam i …dałam się uwieść. Poszukuję, zbieram, wycinam, składam. W scrapkowym świecie czuję się, jak mała dziewczynka. Oglądam, dotykam, patrzę. Odkrywam nowe formy wyrazu emocji. Czaruję. Uwielbiam  przestrzenne formy. Kartki, które puchną od nadmiaru "przydasi", wycinanek, wstążeczek. A ostatnio i LO. Każda nietypowa forma, dumanie jak to zrobić... Wspaniała odskocznia od codziennej monotonii. Strasznie się cieszę, że zostałam zaproszona do grona projektantek CraftFun. I obiecuję wykombinować z CraftFun'owych tekturek nowe niezwykłe projekty...;)"

1 komentarz: