sobota, 3 marca 2012

Our love...

Witajcie. Na jutro zaplanowaliśmy małą wycieczkę z dziećmi, więc jestem już teraz, by podzielić się z Wami moją.... miłością ;o)
U mnie było dziś piękne słońce. Wprawdzie nie udało nam się wyjść z domu, ale promienie docierające przez szyby i tak fajnie nas naładowały. Wyciągnęłam więc zdjęcia z upalnego lata 2010 i zainspirowana ciepłym słońcem zrobiłam ten kolorowy Layout (lift tej pracy). Ostatnio bardzo potrzebuję koloru, więc przekładam to na prace. Sami zobaczcie.

Kilka zbliżeń:



Znajdziecie tu znaczki i napis love - z CraftFun. Niczym ich nie potraktowałam tym razem. Takie pasowały mi najbardziej ;o)

Bardzo lubię zdjęcia z tamtego lata. Mam nadzieję, że i Was zainspirują do wykonania jakiejś słonecznej, kolorowej pracy. Warto ją będzie zgłosić na nasze wiosenne wyzwanie ;o)


W pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:















Pozdrawiam Was bardzo ciepło i słonecznie. I oby jutro też tak świeciło ;o)

1 komentarz:

  1. Przyjemnie popatrzeć na kochającą się rodzinkę! Śliczna oprawa zdjęć!

    OdpowiedzUsuń