wtorek, 14 lutego 2012

wyniki CANDY oraz ....wyzwanie

witajcie w ten piękny Walentynkowy wieczór właśnie w ten bardzo miłosny dzień przypadło losowanie naszego CANDY.
 Dziękujemy bardzo za tak liczny udział w zabawie i za mnóstwo miłych komentarzy.
Spośród wszystkich komentarzy pod postem wylosowaliśmy jedną osobę do której trafia

 
 bon trafia do Polci

Drugie losowanie odbyło się w ramach facebookowej zabawy do wylosowania również bon o wartości 100zł do zrealizowania w naszym sklepie. Szczęśliwcem zostaje

Ilona Tondos-Zbieg

Gratulujemy i serdecznie zapraszamy na zakupy!! Wszystkie potrzebne informacje zostaną przesłane na maila.

ale jeśli myślicie, że to koniec to się mylicie.... :)


Czy Wy też macie już dosyć siarczystych mrozów, wszędobylskiego śniegu i ogólnej słoty? Tęsknicie za słońcem? Ja niesamowicie! Co rano budząc się i spoglądając w okno mam jedną myśl "...byle do wiosny!"
a chcąc i Was pobudzić do twórczej zabawy zapraszam na wyzwanie o tym właśnie tytule:

"byle do wiosny!!"

wykonajcie dowolną pracę w wiosennym klimacie, może to być kartka, LO, notes, tag- cokolwiek co tylko pokaże jak bardzo tęsknicie za tą cudowną porą roku! 
Nie ma żadnych ograniczeń - ważne aby pachniało wiosną ;)
Mało tego, możecie zgłaszać dowolną ilość prac! 

Wyzwanie potrwa do 14 marca, a już 15. ogłosimy wygraną osobę. A o co walczymy?

walczymy o 365 dni w Design Team CraftFun!

osoba, której prace najbardziej nam się spodobają dołączy do grona projektantek sklepu CraftFun na okrągły rok!! Jest więc o co powalczyć!

Zanim zabierzecie się do pracy zapoznajcie się z kilkoma prostymi zasadami:
1. Wyzwanie potrwa od 14. lutego do 14.marca do północy.
2. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu CraftFun 15. marca.
3. Swoje prace zgłaszamy poprzez "add your link" na dole tego posta, miło nam też będzie o komentarz.
4. zgłaszamy dowolną ilość prac.
5. w poście ze zgłaszaną pracą informację o zgłoszeniu do wyzwania zalinkujcie do tego posta
6. na pasku bocznym swojego bloga umieśćcie poniższy banerek
7. BAWCIE SIĘ TWÓRCZO!


Licząc na Waszą ogromną kreatywność, nasz DT nie pokazuje dziś swoich wiosennych prac - czekamy aż Wy się wykażecie! Jednak zaglądając na bloga tutaj jak i do naszych projektantek z pewnością znajdziecie masę wiosennej energii i inspiracji. 
To co?
 Do Craftu? 
Gotowi?
FUN!!!!







36 komentarzy:

  1. gratulacje dla szczęściar:)

    ale kuszące wyzwanie, huhuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę! Gratulacje dla Zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja!!! no nie wierzę! ale niespodziankę mi zrobiliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej dziewczynom! :) Wyzwanie bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ jestem szczęśliwa :)

    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o usunięcie pozycji nr 9, bo źle podlinkowałam a nie wyświetla mi się możliwość usunięcia. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też, a chciałam zgłosić piórnik na wyzwanie :(
    http://wszkatulce.blogspot.com/2012/02/piornikowo-part-2.html
    może chociaż tu zostawię ślad.

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie nie działa coś :( http://www.kasiamanufacture.blogspot.com/2012/02/powiew-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  10. i mi nie działa :P
    http://groszeknawrzosowisku.blogspot.com/2012/02/troche-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja też się zlinkuję tutaj http://muszelia.blogspot.com/2012/02/zatuszowane.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też linz nie działa ... a moja praca tutaj: http://pejtoon.blogspot.com/2012/02/454-moje-sabosci.html

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też nie działa a moja praca tutaj
    http://pasjerenaty.blogspot.com/2012/02/za-oknem-sniegktory-pomau-topi-sie-pod.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny, spokojnie. Dodajcie linki w komentarzach- jak to robicie teraz, a my postaramy sie szybko usunąć usterkę.
    Pozdrawiam Was i dziękuję, za nie zrażanie się problemami ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też tu się wstawię :
    http://tworypysi.blogspot.com/2012/02/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. I moja praca:
    http://domowa-fabryka.blogspot.com/2012/02/byle-do-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze jedna:)
    http://groszeknawrzosowisku.blogspot.com/2012/02/kiedy-zakwitna-jabonie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny, Inlinkz już działa! Możecie przelinkować swoje prace z komentarzy, ale nie musiscie tego robić. PRace z komentarzy też biorą udział w zabawie. Dziękujemy za wyrozumiałość ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podsyłamy nasze wizytówki, pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawiłam już swój błąd i dodałam banerek. Dziękuje za uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała jest u Was atmosfera, a jakie wspaniałe prace!!!
    - będę zaglądała częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Proszę o sprawdzenie czy już widoczna jest kartka na moim blogu. PO przekierowaniu z INLINKZ wszystko się pojawia ... wg mnie ;-)
    Pozdrawiam i czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe wyzwanie a jeszcze bardziej kusząca nagroda więc spróbuję chociaż marne szanse, tyle pięknych prac:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesze sie, ze wiosna wita nas tak cieplo :) Pozdrawiam pomyslodawcow z CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączyłam cukieraski na osłodę ciężkich chwil w oczekiwaniu na wiosnę . Zrobiłam niechcący "coś " dwa razy . - Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba udało się jedno wykasować

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę tu tłumy miłośniczek wiosny :) Dołączam swoją zawieszkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja i ja dołączam :) Kocham wiosnę więc pewnie kilka wiosennych prac dokleję :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. http://robotkistefci.wordpress.com/2013/03/08/wyzwania-scrapowe/

    I moje:)

    OdpowiedzUsuń