sobota, 1 kwietnia 2017

Urodzinowa sesja foto

Witajcie! To nie jest żart na Pryma Aprilis - od dziś będziemy spotykać się na blogu CRAFTfun, gdzie mam niesamowitą przyjemność dołączyć do DT! Ekscytacja miesza się z odrobiną tremy, gdyż jest to dla mnie na równi wyróżnienie i wyzwanie, któremu - mam nadzieję - sprostam. 

Chciałabym przywitać się z Czytelnikami bloga zaproszeniem na wiosenną sesję fotograficzną, które wykonałam na pierwsze urodziny Jakuba. Kartkę zamknęłam w pudełku w formie koperty.

Skoro foto sesja - to i pojawić się musiał aparat, dlatego bez wahania sięgnęłam po drewniany badzik. Pomiędzy kwiaty wkomponowałam natomiast dekor roślinny Penini, który pocięłam na mniejsze kawałki i potuszowałam na zielono, by spełniał rolę zielonych listków. Uwielbiam ażurowe fragmenty gałązki - są takie lekkie!





Jak oceniacie taką wersję zaproszenia? Dajcie znać w komentarzu.

Ściskam bardzo wiosennie!








Dagmara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz