piątek, 19 lutego 2016

Love is all you need

Witajcie :)



Na fali miłosnego lutowego szaleństwa jestem i ja :)
Chcę Wam pokazać jeden z serii pięknych napisów dostępnych w CRAFTfun. 



karolina czołba



Sama nie wiem dlaczego czekał na mnie od świąt, bo praca nad nim była samą przyjemnością. 
Zaczęłam od pokrycia całości białym gesso. Następnie na słowo love, gąbeczką nakładałam od brzegów turkusową farbę akrylową. Być może zauważyliście, że malowałam brzegi napisu w kierunku z góry, na dół. Sprawia to wrażenie cieniowania, ale też widać pociągnięcia gąbką, co wydaje mi się fajnym efektem. Trzeba uważać, żeby farby nie było zbyt wiele, żeby nie zlała się w całość. 



karolina czołba




Następnie nałożyłam maskę plaster miodu. Użyłam połyskliwej pasty strukturalnej. 




napis ze sklejki




Małe napisy również pomalowałam gąbką, ale mazałam w innym kierunku - od lewej do prawej. Na koniec dodałam odrobinę plamek z farby.



love


Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz