poniedziałek, 1 lutego 2016

Kartki wielkanocne

Witajcie Kochani :)


Dziś chcę się z Wami podzielić moim pomysłem na kolorowe kartki wielkanocne. 
Muszę się przyznać, że właśnie kartki wielkanocne to dla mnie temat wyzwanie. 
Zwykle brakowało mi pomysłów, jakoś nie czułam tego tematu.
Wygląda na to, że w tym roku, za sprawą pięknych tekturek moje podejście do wielkanocnych projektów ulegnie zmianie. 



wielkanoc



Do wykonania tej karteczki użyłam tekturki Pisankowo, którą pokolorowałam promarkerami i przykleiłam na papier w kształcie jajka, żeby nie zatracić kształtu na wzorzystych papierach. 



kartka wielkanocna


scrapbooking



Druga kartka jest z zajączkami.  Tekturkę Ramka Wielkanoc pokolorowałam promarkerami i na koniec naniosłam warstwę perfect pearls. Zajączki nabrały blasku. W środku jajka zrobiłam kropeczki perełkami w płynie. 
Wyszło wiosennie i radośnie. 


kartka na wielkanoc


craftfun



Pozdrawiam Was serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz