piątek, 1 stycznia 2016

Z okazji Dnia Babci

Witajcie noworocznie :)



Wiem, wiem do Dnia Babci jeszcze sporo czasu, ale ja jakoś nigdy nie nadążałam z kartkami na tę okazję.  Jeśli nie pamiętacie to podpowiem, że to bardzo ważne święto obchodzimy je w Polsce  21 stycznia. Wygląda na to, że tym razem zdążę z kartkami bez problemu. Pierwszą zrobiłam już kilka dni temu, a dziś mam okazję żeby ją Wam pokazać.


craftfun


Chciałam, żeby było radośnie i kolorowo. Kartka jest wielowarstwowa z dużą ilością słodkich serduszek.  Tekturka Serce, którą użyłam właściwie jest ramką, ja po prostu nie wyjęłam środka  i dzięki temu mam duże serducho z ażurowym konturem. Spryskałam je dwoma kolorami  opalizującej mgiełki - zielonym i żółtym. Wyszło wiosennie. 


craftfun


dzień babci 21 styczeń


Wierzcie mi, że dla dziadków nie ma nic cenniejszego na świecie, niż ich wnuki. Dlatego pamiętajcie o ich święcie i podarujcie im coś wyjątkowego. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz