sobota, 9 stycznia 2016

Poświątecznie ale świątecznie....

Witajcie w nowym roku!
 To moja pierwsza inspiracja 2016, chociaż - nie ukrywam - powstała w 2015 ;) Nie zdążyłam pokazać tych kartek w grudniu, a bardzo chciałam pokazać Wam, jaką piękną ozdobą na kartce mogą być nasze tekturki. a szczególnie świąteczny grawer z edycji limitowanej... 

I tak oto powstały karteczki proste, ale - koniecznie - z brokatem. Musze przyznać, że jestem jak sroka i brokacik na świątecznych kartkach musi być...

I tak powstała energetyczna kartka z błyszczącym JELONKIEM



ŚWIĄTECZNY GRAWER to dla mnie hit! Piękno samo w sobie...




W ogóle coś rogate zwierzątka stały się w tym roku dla mnie natchnieniem i dlatego też powstała ta kartka z tekturką ŚWIĘTA, ŚWIĘTA



I ostatnia moja inspiracja: bombeczki w eski floreski - motyw, który chętnie wykorzystuję we wszelkich swoich pracach i brokat - obowiązkowo!



Wszystkiego dobrego w nowym roku Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz