wtorek, 19 stycznia 2016

Kartka i serce w odcieniach różu




 Witajcie :)


Ostatnio trzyma się mnie słodycz i tą słodyczą Was poczęstuję;)
Na dziś przygotowałam walentynkowe serce shabby oraz  komplecik urodzinowy - kartkę i tag dla dziewczynki.  




serce walentynkowe



Na początek serce.
W ruch poszła maszyna do szycia. Serce jest w formie poduszeczki, na której naszyte jest kilka warstw koronek.  Drewniany domek i serduszko z napisem Dla ciebie to badziki z CRAFTfun. Serduszko  delikatnie rozbieliłam białym gesso, żeby bardziej wpasowało się w romantyczny klimat pracy.




walentynki


scrapbooking




Teraz czas na słodziakowy komplecik urodzinowy. 
Uwielbiam takie dziecięce kolory. Prace z ich użyciem są zawsze bardzo radosne, 
aż promienieją pozytywną energią. 
Środek kwiatuszka na tagu to badzik ze słonikiem, który delikatnie pomalowałam perfect pearls.





kartka dla dziewczynki



Kartka jest dość prosta, kilkuwarstwowa, ale symetryczna i klarowna. 
Główny element to wesoła różowa Żyrafa. Tekturka jest dwuelementowa. 
Pierwszą warstwę pokolorowałam promarkerem, natomiast drugą kredkami akwarelowymi. 
Napis Serdeczne Życzenia podobnie jak badzik pomalowałam 
perfect pearls, które pozostawiły błyszczący, opalizujący różowy odcień. 



kartka dla dziewczynki


A tu zbliżenie na napis. Zobaczcie jak mało potrzeba, 
żeby zupełnie zmienić wygląd tekturki. 



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz