sobota, 19 grudnia 2015

Zimowy Layout

Witajcie Kochani :)



W związku z tym, że śniegu niestety jak na razie nie widać, 
zrobiłam dziś dla Was zimowy layout. No chociaż ja troszeczkę sypnę białymi płatkami :)
Bardzo lubię robić layouty pełne elementów, dodatków i wzorów, a do tego idealne są właśnie tekturki. 



Layout czołba

Kilka zbliżeń :)



Badzik serduszko podmalowałam białym gesso i odrobinką pasty z brokatem.




Na śnieżynce i napisie Niezapomniane chwile zrobiłam embossing. 
Jak go wykonać znajdziecie w kursie na bombkę Shabby tutaj.




Jako dodatków użyłam









To już moja ostatnia w tym roku inspiracja. 
Korzystam więc z okazji i już dziś życzę Wam cudownych, pełnych rodzinnego ciepła 
i obfitujących w niezapomniane chwile świąt 
Bożego Narodzenia. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz