czwartek, 19 listopada 2015

Przytulnie i mroźno.

Witajcie kochani :)

Dziś specjalnie dla Was moja pierwsza inspiracja. Będzie świątecznie i zimowo. 
Ci którzy mnie znają, być może mieli już okazję zobaczyć u mnie oprócz kartek, albumów czy notesów również wianki. Zwykle robię wianki z darów natury, a tym razem dorzucę parę papierów i dary tektury :)

karolina czołba

Wianek z rozetek to raczej wyzwanie dla cierpliwych, szczególnie jeśli nie macie bigownicy. Ja na szczęście zaopatrzyłam się ostatnio w jedną i dlatego za wianuszek się zabrałam. Środki rozet ozdobiłam guzikami i błyszczącymi gwiazdkami, ale było troszkę ubogo. Dodałam stempel choinka kolęda i piękne ażurowe gwiazdeczki.Teraz potrzebuję tylko mrozu, śniegu i pierwszej gwiazdki :)

Karolina Czołba

Karolina Czołba


No i teraz czas na kartki. W tym roku za "produkcję" zabrałam się dużo szybciej niż zwykle. Cieszę się, bo wreszcie zamiast kleić nocami na wariata, siedzę sobie spokojnie w ciepełku i kombinuję.
Pierwsza kartka jest w kolorach czerwieni i zieleni, z tradycyjnym mikołajem, białą koronkową serwetką i kokardką w szkocką kratkę. No, tak tradycyjnie. Tylko napis jest troszeczkę nietypowy, ale chyba nie da się zaprzeczyć, że w święta większość z nas przeżywa piękne chwile. Napisik podkolorowałam tuszem distress, żeby wyglądem zbliżył się odrobinkę do drewna.  






A teraz kartka nieświąteczna, ale jednak zimowa.  Lubię niebieskie, zimowe kartki. Napisik Let it snow  pomalowałam farbą akrylową, ale element kulki śnieżnej posmarowałam grubo pastą strukturalną i obsypałam białym brokatem. Gwiazdki pomalowane są białym gesso i farbą brokatową. Napis troszkę gubił się na serwetce, więc podkleiłam białe tło, żeby stał się bardziej czytelny. 


Karolina Czołba

Karolina Czołba

Do wykonania prac użyłam kolejno

Wianek

Czerwona Kartka

Niebieska kartka



pozdrawiam Was gorąco :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz