czwartek, 9 lipca 2015

Ślubne kartki ...

Witajcie słonecznie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka inspiracji związanych ze ślubnymi okazjami. Zawsze ogromną przyjemnością jest dla mnie oglądanie po latach kartek, które otrzymałam w dniu swojego ślubu. Oczywiście, najważniejsze są życzenia, ale jakże miło popatrzeć szczególnie na te tworzone z sercem, własnoręcznie?

Lubię tworzyć proste kartki, których wisienką na torcie jest jeden dodatek dodający pracy uroku. W tym przypadku taką wisienką jest - oczywiście - BADZIK DRZEWO.




Druga praca - również z użyciem  BADZIKA DRZEWO - została podkreślona przepiekną i bardzo elegancką RAMKĄ.


W tej pracy zależało mi niezwykle na lekkości z domieszką elegancji. Na pomoc przyszła mi moja ulubiona RAMKA i to przesłodkie SERDUCHO NA PIKU.





Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i miłośnie nastawiłam do świata ;)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz