poniedziałek, 9 lutego 2015

Kartki na każdą okazję

Witajcie w ten... śnieżny dzień!
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kilka kartek, każda dla innej "grupy wiekowej" i innej płci... Dodatki CRAFTfun pozwalają na szerokie pole do popisu...

Dla małej damy, wykorzystałam ramkę na fotki - które wypełniłam balonikami.

Zaś kartkę dla dużej dziewczynki, ozdobiłam skrzypem z serii OGRÓD, który postanowiłam "obrokacić". Niezawodna też stała się  ramka z serii FLORYSTYCZNEJ



Asortyment produktów CRAFTfun jest szeroki. Bez problemów można nimi ozdobić kartkę dla małego mężczyzny... Choćby gwiadkami



Trudniej jest z tymi większymi mężczyznami, jeśli chodzi o tematykę kartek. Czasami trzeba im jednak posłodzić... Najlepsze zatem będą produkty z serii PLASTER MIODU

Mama nadzieję, że zachęciłam Was do tworzenia kartek na różne okazje!
 Dziękuję za uwagę.

3 komentarze: