poniedziałek, 17 listopada 2014

Gościnna Projektantka - edycja listopad 2014 cz. II

Witajcie.

Dzień drugi z niezwykle inspirującymi pracami Mirelli Banieckej znanej z wirtualnym świecie jako Kontancja8 z RETRO DROBIAZGI!
A co o nich opowie nasza Gościnna Projektankta?

Witam Was po raz drugi na blogu CraftFun. W moim poprzednim poście inspirowałam Was swoimi pracami z użyciem szablonów, dzisiaj pokażę prace z użyciem ... szablonów właśnie :) Jak widać mogę się bez nich obejść, stanowią jedno z moich podstawowych narzędzi. Wystarczy chwila, aby przy ich pomocy zrobić coś ciekawego, jak np. to pudełeczko.


Stanowiło opakowanie jakiegoś drobiazgu, który kiedyś dostałam. Oczywiście, jako rasowa scraperka-zbieraczka, nie mogłam go wyrzucić. Wystarczyło pomalować na błękitny kolor, dodać wzór karo na bokach, a na wieku kilka białych kwiatków - i przemiana gotowa.




Szablony wykorzystuję też często w pracach decoupage. W tym pudełku na bokach także wykorzystałam wzór karo, tylko w innym rozmiarze.

Mam nadzieję, że zaraziłam Was choć troszkę swoją szablono-manią ;)


No ja muszę przyznać, że w szablomanię zarażona zostałam dawno, ale po obejrzeniu prac naszej Gościnnej Projektantki, choroba się pogłębiła ;)

A jak jest u Was z tym tematem?

Bardzo dziękuję Tobie, Konstancjo, w imieniu całego DT CRAFTfun za kolejną niezwykle piękną inspirację... i czuję niedosyt... Myślę, ze nie tylko ja...

Pozdrawiam,

2 komentarze: