wtorek, 21 października 2014

Notesy i coś do przybicia!

Witam serdecznie wieczorową porą.
Jak wiecie - szczególnie dziewczynki, choć i zdarzyli się mi chłopcy - lubią wszelakie notesiki, w których mogą zapisać swoje sekretne myśli. Jedni są zwolennikami kotków, inni piesków albo autek. Ja trafiłam na miłośników szachów i takie oto powstały notesy. Nie miałyby one takiego uroku, gdybym nie skorzystała z tekturek FIGURY SZACHOWE









Mam też dla Was bardzo, myślę sobie, dobrą wiadomość. Wielu z Was tworzy prace i chciałoby mieć własną pieczątkę z logo, by móc podbijać nią  prace. CRAFTfun może spełnić Wasze marzenie. Wystarczy, że wyślecie na nasz adres mailowy swój projekt!
Ja tak właśnie zrobiłam! Tadam!


Bardzo serdecznie Was pozdrawiam,
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz