sobota, 13 września 2014

WYZWANIE #29 - PRACA Z MASKĄ

Witajcie ;)
Dziś chciałabym Was zaprosić na kolejne wyzwanie ;)
Nie wiem czy wiecie ale w CRAFTFun'nie mamy wiele masek. Maja tworzy co rusz nowe wzory. Są one ciekawe i można z nich stworzyć nietypowe ozdoby ;) 
Zapraszam zatem do maskowego wyzwania. Zastosujcie w swojej pracy chociaż jedną maskę ;)


Zobaczcie zatem co stworzył Nasz wspaniały zespół:

Funiaa
Za pomocą  Maski Groszki stworzyłam bardzo wypukły i równomierny wzór na serduszku. Gruboziarnista pasta nadała bardzo mięsisty efekt.





Jagodzianka
Zobaczywszy maskę BĄBELKI, od razu wiedziałam, że doskonale będzie nawiązywała do deszczowych klimatów.


Ikemo
Ja także użyłam maski GROSZKI, które dzięki użyciu mediów nabrały soczystości i stały się bardzo energetycznym akcentem. Wykorzystałam także BADZIK BALON i KRAFT KARTON.

Rudolph
Użyłam masek: GWIAZDECZKI oraz JODEŁKA.


JUSTT
Użyłam maski:KROPECZKI i nowe bordery BORDER W KRĘGU. Maskę odbiłam w najprostszy sposób - nałożyłam gesso i rozprowadziłam je linijką :)

PENINIA
Mój wpis do art journala i moje kolejne drzewko:) Użyłam  maski MINI KARO, nakładając na nią gesso oraz tekturki ŻARÓWKA i MAŁE SERDUSZKA.


Dla przypomnienia kilka zasad:
1. Zgłaszacie dowolną ilość prac związaną z tematem i według wytycznych. Nie ma obowiązku wykorzystania naszych produktów, ale jak się pojawią, to będzie nam miło.
2.Zamieszczacie prace na swoim blogu oraz informujecie (z podaniem linku), na jakie wyzwanie została przygotowana dana praca.
3. Wracacie do nas i za pomocą żabola linkujecie posta ze swojego bloga z praca wyzwaniową - prosimy o linkowanie do posta z pracą, a nie do całego bloga.
4. Wyzwanie trwa do 27 września ! Nagroda i wyróżnienia czekają! :) UWAGA! Tym razem wybierzemy 2 zwycięskie prace: jedna, w której będzie wykorzystana jakakolwiek praca z użyciem maski, a druga - z wykorzystaniem CRAFTfun'owej maski! 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie w imieniu swoim i całego zespołu CRAFTfun



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz