sobota, 9 sierpnia 2014

Moje magnesiki badziki :)

Dobry Wieczór,
dzisiaj wyjątkowo  to ja was będę inspirować.
Wczoraj Ikemo inspirowała Was swoja tablicą suchościeralną a ja wam dzisiaj chce się pochwalić swoja tablicą magnetyczną.... i moimi cudownymi magnesami. 
Projekt powstał już jakiś czas temu i grzecznie czekał na swoją kolej :)


Tak, tak dobrze widzicie są tu nasze CRAFTfunowe badziki
Już jakiś czas za mną chodziły takie ozdóbki do pracowni więc podkleiłam je magnesami neodymowymi i gotowe. Cóż nie był to specjalnie czasochłonny projekt ;)


Tablica magnetyczna to też po części moja tfffórczość- choć lepiej by tu pasowało słowo modyfikacja :)
Kupiłam ja jako tablicę do pisania kredą, jednak w takiej postaci była dla mnie bez użyteczna. Więc nie namyślając się długo wyciągnęłam  CRAFTfunowa mate magnetyczną i nakleił ją na tablice kredową.


Pewnie widzicie te cudne materiałowe serduszka w tle?!?
Muszę się nimi pochwalić  :) 
Serduszka są dziełem Penini - dziękuje za tak śliczny i niespodziewany prezent urodzinowy ;)

Do stworzenia magnesów użyłam:
-badziki Panda
-badziki Love
-badziki Żarówka
-badziki Słoń

do stworzenia tablicy magnetycznej użyłam
-matę magnetyczną

pozdrawiam


1 komentarz: