niedziela, 15 czerwca 2014

Kurs na pudełko w kształcie krawata - prezent na Dzień Ojca

Witam Was serdecznie wieczorową porą.
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować pomysł, który się w mojej głowie pojawił, gdy wykonywałam pracę męską, koniecznie z użyciem motywu krawata, muszki bądź fularu. Ponieważ lubię wszelkie ozdobne pudełeczka, pomyślałam, że takie w kształcie krawata będzie idealne na Dzień Ojca, albo inną okazję... Pudełko wykonuje się szybko, zwłaszcza, że specjalnie dla Was wykonałam jego schemat.

Potrzebujemy:
-papier do scrapbookingu, 1 arkusz 305X30,5;
-ornament z TEGO ZESTAWU:
-moją ulubioną RAMKĘ Z SERII FLORYSTYCZNEJ;
-kwiaty do ozdoby;
-klej;
-nożyczki lub nożyk do cięcia;
- kostka introligatorska lub zestaw do bigowania.

1. Najpierw skorzystajcie z mojego schematu. Wykonujecie dwa kształty, w tym ,że jeden większy od drugiego o 2 mm w wewnętrznych ścianach, bo jedno będzie wkładane w drugie.
UWAGA!
linia przerywana - miejsce zgięcia;
linia czerwona - miejsce cięcia.


1. Na papierze do scrapu odrysowujemy schemat motywu krawata, a następnie go wycinamy.

2. Miejsca oznaczone linią czerwoną tnę, zaś przerywaną - zginam za pomocą bigownicy lub samej kostki introligatorskiej.

3. Następnie model sklejamy. Zauważcie, że zostanie jedno kłopotliwe miejsce. Za bardzo nie miałam pomysłu, jak tę kwestię rozwiązać...

4. Pomyślałam, że jedynym sposobem jest "dosztukować". Wycięłam zatem prostokąty o wysokości 2,5 cm i długości 3 cm i w połowie zbingowałam. I następnie dokleiłam.


5.Tak samo postępujemy z drugą częścią naszego pudełka, pamiętając by wewnętrzne ścianki były większe o 2 mm. 
Następnie przechodzimy do ozdabiania wieka wg naszego uznania i praca jest gotowa!




Mam nadzieję, że przyda się Wam ten kursik.
Pozdrawiam,


7 komentarzy:

  1. No Madzia poszalała i cudny krawacik wyczarowała. Nawet nie czuje jak mi się rymuje. Super kursik, na pewno kiedyś skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszę się, że spodobał Wam sie mój kursik. Już mam kolejne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i kursik,oryginalnie, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń