piątek, 16 maja 2014

Pamiątki komunijne

Witam,
pozostając w temacie komunijnym chciałam Wam pokazać jak bogatą ofertę komunijną posiada nasz CRAFTfun: mamy hostie, postacie komunijne, badziki, suche stemple i wiele innych ciekawych tekturek, które pięknie ozdobią Wasze prace. Zapraszam na moją komunijną inspirację.

Zacznę od standardowej pamiątki w postaci kartki z wykorzystaniem rewelacyjnego suchego stempla z symbolem hostii. Stempel odbiłam w masie plastycznej Marthy Stewart, gdy już masa wyschła hostia którą stworzyłam bardzo przypomina opłatek, który spożywamy podczas komunii w kościele. Warto wypróbować w domu :)



Wykonałam również dwie kartki w pudełku pierwsza z charakterystycznym motywem hostii w pięknej ramce




Druga z eleganckim badzikiem



Kolejna pamiątka komunijna to książka gdzie w eleganckiej ramce z kłosa widnieje główny napis.



Książka skrywa postać uroczej dziewczynki trzymającej symbol hostii.



W pracach wykorzystałam:
*suchy stempel hostia
*hostię
*dziewczynkę komunijną
*ramkę kłos
*ramkę z zestawu
*badzik IHS

Pozdrawiam serdecznie



4 komentarze: