środa, 21 maja 2014

Majowo - komunijnie

Witam Was serdecznie,
jako że moja Córka przystępowała w tym roku do Komunii Św., oczywistym stało się, że miałam i mam ręce pełne roboty w tym temacie.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszą  z pięciu kartek - książek. Ta forma wydała się mi naprawdę atrakcyjna dla powagi uroczystości. Kolejnym dla mnie wyzwaniem stała się praca z bardzo delikatnymi, papierami, bez mocnych akcentów.
Jak mi wyszło? Oceńcie sami!
Jak widzicie tekturki CRAFTfun okazały się tu niezbędne, bardzo ułatwiły mi pracę a do tego uatrakcyjniły całość.


Użyłam TEJ DZIEWCZYNKI



 Użyłam ten KIELICH oraz TĘ GAŁĄZKĘ.

Uwielbiam te ORNAMENTY - nadają się do każdej pracy.

I oto pierwszy z pięciu albumów z tej uroczystości. Ten akurat jest stworzony w podziękowaniu.


  W tej pracy użyłam TĘ RAMKĘ...




 Ponownie przydała się mi ta GAŁĄZKA.

 Myślę, że ten KOMUNIJNY OBRAZEK jest bardzo elegancki.

Wszystkiego dobrego,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz