wtorek, 7 stycznia 2014

Kogutkowe pudełeczko...

Witajcie w Nowym 2014 Roku !!! Wierzę że będzie on bardzo owocny inspiracyjnie :)i tego też Wam życzę. Wspaniałych Pomysłów !!! :) A dziś chciałbym Wam pokazać niesamowite pudełko, którego szablon przygotowała Nam Maja - Baza Pudełko koperta.
Zauroczyło mnie od razu  choć miałam obawy czy sobie z nim poradzę, lecz okazało się to prościutkie. Musimy mieć tylko kawałek sznureczka, klej  i troszkę cierpliwości. Boczki kleiłam klejem a tam gdzie dziurki sznurowałam sznureczkiem.


Pudełeczko przyozdobiłam śliczną tekturką - koguty ludowe, którą potuszowałam i pomalowałam medium pękającym. Na przedniej klapce przykleiłam listki pochodzące z zestawu - listki ażurowe I.
 Bardzo lubię to pudełeczko a przechowuję w nim moje malusie pudełeczka zapałczane.

Wykorzystane materiały:
 

Pozdrawiam serdecznie



2 komentarze:

  1. Ja tez mam ochotę się za nie zabrać :)
    Twoje wyszło śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudnie! A jak uzyskałaś to piękne brązowe tło? Jakiego preparatu użyłaś?

    OdpowiedzUsuń