sobota, 11 stycznia 2014

Baby Boy

Witajcie wieczorową porą,
jak Wasza sobota? U mnie nad wyraz leniwa...
Rzadko się tutaj pojawiam w roli inspiratorki ;) gdyż siedzę z reguły po drugiej stronie naszych CRAFTfunowych produktów. Ale dzisiaj chciałabym Wam pokazać swoją bardzo prostą pracę, choć z małym smaczkiem, do której stworzenia zainspirowały mnie ostatnie miesiące pracy- gdzie dzień w dzień, wieczór w wieczór kleiłam dla pewnej firmy foldery typu Pop UP.
Znacie?
Cóż przy folderach dla rzeczonej firmy było do sklejenia ok 100 elementów na jedną pracę ale tutaj postawiłam na minimalizm...





Przy tworzeniu karteczek użyłam:
- Napis Baby Boy z zestawu BABY
- Kokardki
- Niemowlaka z zestawu dzidzia 3D wraz z elementami dekoracyjnymi

pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Świetna kartka:) Majeczko, wszytskiego dobrego w Nowym Roku:) Niech będzie zdrowo, radośnie i kreatywnie:) I sukcesy niech będą;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń