poniedziałek, 28 października 2013

Wyjątkowy prezent na 18te urodziny

Witam,
18te urodziny to wyjątkowy dzień.Wkraczamy wtedy w dorosłość, zostajemy objęci innymi prawami i jednocześnie musimy borykać się z nowymi obowiązkami. Taki dzień trzeba niebagatelnie uczcić! Z tej okazji przygotowałam coś zupełnie nowego. Miałam do wykorzystania zdjęcia, które postanowiłam umieścić w 3kartkowym albumie. Można go położyć na biurku albo na komodzie jako stojącą "ala" ramkę, a gdy mamy ochotę na inne zdjęcie - wystarczy przełożyć kartkę!
W pracy wykorzystałam papiery UHK Gallery oraz idealnie współgrające ze sobą tekturki CRAFTfunu!


Żeby zachować podstarzały charakter potuszowałam tekturki na brzegach brązowym tuszem.


Inne zaś pokryłam medium które zostawia "szklaną" powłokę.








A żeby uzyskać bardziej zadziorny charakter potuszowałam na czarno i dodałam medium szklące.






Sporo oglądania, bo i sporo pracy było ;)

A w pracy wykorzystałam:
*okładkę A5
*napis LOVE
*ramki w kształcie znaczka pocztowego 
*napis Serdeczne życzenia
*napis Piękne chwile
*agrafkę z zestawu krawcowej
*gwiazdki 
*serduszka

Pozdrawiam serdecznie




4 komentarze: