czwartek, 11 lipca 2013

Gościnna Projektantka lipca

Witajcie. Dziś mam zaszczyt przedstawić Wam bardzo uzdolnioną i kreatywną osóbkę.
Ostatnie wyzwanie wygrała u nas TEO, z bloga Teodorowy zakątek.
Teo - jest bardzo ciepłą, pozytywną kobietą, od której bije jakiś taki spokój..... na prawdę :)
 
 Zaprosiliśmy ją więc do nas w gości :))
Przedstawiam Wam naszą Gościnną Projektantkę
Oto Ilona, nick: Teo.
Jej skromny opis własnej osoby :)
 
Witam!
Mam ogromną przyjemność zostać gościnną projektantką na blogu CRAFT fun.
Mam na imię Ilona - ale w świecie internetowym znacie mnie jako Teo.
Jestem matką 2 dzieciaków [11 lat i 6,5 roku;)] - od kilku lat mieszkamy w Irlandii i jak bym miała określić siebie jednym zdaniem - powiedziałabym:
"Maniaczka wyrażania siebie przez papier - nożyczki - klej - i wszystkie niezbędne przydasie do robienia kartek i albumów."

Zapraszamy na blog Ilony, ale zanim się tam udacie - obejrzyjcie jej cudne prace, którymi zechciała się z Wami tu podzielić:

 






I jeszcze karteczki z tekturkami CRAFTfun, które Teo zgrabnie wkomponowuje w swoje prace:


-delikatny roślinny motyw powyżej
- oraz mamusia z brzuszkiem oraz serduszko - poniżej



Serdecznie dziękujemy Ilonie za przyjęcie zaproszenia.
Zachęcamy do pozostawienia komentarza, w którym przywitacie naszą Gościnną Projektantkę.
Niech czuje się u nas dobrze :)
Pozdrawiamy wszystkich serdecznie
Zespół CRAFTfun.

4 komentarze:

  1. ale super! te sówki mi wpadły w oko!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy jest rowerowy projekt...
    piękne prace:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teo, cieszymy sie, że zechciałaś u nas gościć. Przepiękne prace i na dodatek ślicznie sfotografowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bardzo dziękuję za wyróżnienie i możliwość goszczenia u Was:):)
    cała przyjemność po mojej stronie
    :)

    OdpowiedzUsuń