wtorek, 30 kwietnia 2013

Pastelowy przepiśnik

Helloł!
Na dzisiaj przygotowałam słodki przepiśnik na lekkie, letnie przysmaki i nie tylko! Macie już swój? 
Bo szczerze mówiąc, mój stary jest w opłakanym stanie, a większość przepisów leży luzem w szufladzie, ale może nadejdzie czas i zrobię sobie wreszcie jakiś na własny użytek... 
A w ofercie naszego sklepu znajdzie prawie wszystko, co jest potrzebne do wykonania przepiśnika.


Ten śliczny napis pochodzi z tego zestawu, lekko go tylko potuszowałam i pokryłam preparatem szkliwiącym,


a okładki to ozdobione bazy. Ja jako wkładów użyłam wprawdzie posiadane od jakiegoś czasu kartki w kratkę, ale w ofercie sklepu znajdziecie zarówno zadrukowane jak i czyste śnieżnobiałe wkłady w różnych formatach.



Pozdrawiam i zapraszam do zrobienia własnego kajetu na kuchenne zapiski

2 komentarze: