czwartek, 4 kwietnia 2013

czwartek w kuchni

Witam Was kwietniowo i zapraszam do kuchni :) Moim zdaniem przepiśnik jest wspaniałym pomysłem na prezent dla zarówno dla początkującej kucharki, jak i tej z dużym doświadczeniem, chcącej uporządkować swoje sekretne przepisy :) Ciekawym rozwiązaniem jest wykonanie go na bazie segregatora, można wówczas i stare i nowe przepisy po prostu przedziurkować i wpiąć, nie trzeba ich przepisywać. Okładka mojego przepiśnika prezentuje się tak...
Środek natomiast zdobią niezastąpione przybory kuchenne z CraftFun - można je ciekawie dopasować do działów w przepiśniku.
Do kompletu stworzyłam zawieszkę bądź zakładkę do książki, którą ozdobiłam dekorem Vienna.
 To jeszcze nie koniec :D Dla zwolenników tradycyjnych - zeszytowych przepiśników przygotowałam inspirację z naszym kulinarnym napisem.

A Wy lubicie robić przepiśniki? :))

Serdecznie Was pozdrawiam, Aśko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz