poniedziałek, 18 marca 2013

Pamiątka Chrztu św. w pudełeczku

Witajcie poniedziałkowo. Do Świąt zostało nam niewiele ponad tydzień. Większość z nas przygotowało już kartki świąteczne dla bliskich,ja niestety ostatnio jakoś nie nadążam :)
A na dziś przygotowałam dla Was mały przerywnik świąteczny.
Zrobiłam karteczkę na Chrzest dla chłopca i zapakowałam ją w pudełeczko.


Na wieczku umieściłam piękne ażurowe, anielskie skrzydła. Idealne dla małego aniołka.
Pomalowałam je białym dabberem i lekko pokryłam brokatem.


Kartkę zrobiłam w formie sztalugi - taka jest najbardziej elegancka - świetna na takie okazje.


Główny element stanowi maleńki dzidziuś ze skrzydełkami, a tematykę podkreśla ażurowa świeca i delikatny napis.


A wszystko to dla małego Bartusia.
Pozdrawiam Was ciepło.

1 komentarz: