piątek, 8 lutego 2013

M jak .... ?

Witajcie
I ja mam dla Was dzisiaj coś z nowości..
Zamówiłam sobie cudne małe drewniane literki z dziurką :)


Wybrałam dla siebie M - wiadomo, że swoje imię chciałam podkreślić i do prac o Miłości miały mi się nadać i mój synek to Mikołaj.. więc miałam w głowie możliwości dużo.
Aż tu nagle, robiąc notes dla koleżanki - Moniki - z pudełeczka wypadła mi eMka. No to nakleiłam i uznałam że fajnie pasuje.
A sklejkowe literki Cf - uznałam za super uniwersalny produkt. I pomyśleć, że wzięłam tylko M.

Zobaczcie co mi wyszło:




Do zrobienia notesu -wykorzystałam też nasze niezastąpione okładki A6.



I co myślicie o tych literkach? Wiecie, gdzie ja je jeszcze widzę?? Na swoich uszach - jako kolczyki :)) Tylko nie wiem, czy lepiej je pokolorować, by były mega radosne i takie ... wakacyjne, czy może lepiej jakiś decoupage, a może takie jakie są??? Nie umiem się zdecydować.
Gdyby ktoś z Was - pokombinował coś w tym temacie - to prosimy o linki do zdjęć pracy. Warto się wykazać ;))

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie



3 komentarze: