czwartek, 10 stycznia 2013

Wyniki zimowo-świątecznego konkursu

Witajcie Kochani.
W grudniu ogłosiliśmy wyzwanie #11, które polegało na wykonaniu pracy, z wykorzystaniem zimowo-świątecznej tekturki lub stempla Craftfun. Mogliście zgłaszać się na blogu i to wyzwanie zostało już rozstrzygnięte, ale zaproponowaliśmy Wam też, abyście swoje prace przysłali na adres sklepu i spośród tych prac, również wybierzemy najlepszą i nagrodzimy.

Otóż ta druga część nie cieszyła się zainteresowaniem i swoją pracę przysłała do nas tylko jedna osoba. Dostaliśmy świąteczna kartkę od Ela 17


Bardzo dziękujemy Elu za Twoją gotowość w każdej minucie :) i za chęć przysłania do nas karteczki.
Niestety praca nie spełnia warunków wyzwania. Nie została wykorzystana żadna tekturka ani stempel CRAFTfun. W związku z tym możemy nagrodzić Cię zniżką na jednorazowe zakupy w sklepie. 
Otrzymujesz od nas rabat 20% na produkty CRAFTfun. 
W celu odebrania nagrody, prosimy o kontakt z biurem CF.

Serdecznie pozdrawiamy
Zespół CraftFun

3 komentarze:

  1. w tym komentarzu pytałam czy moge zrobic inną pracę http://craftfunsklep.blogspot.com/2012/12/zimowo-swiateczna-tekturka-craftfun.html#comment-form
    ale nie zauważyłam ze było napisane że ma byc tekturka
    dziękuję za zniżkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, praca nie musiała być ta sama, ale musiała być z tekturką. W poście było wszystko napisane, uznałam więc, że w komentarzu nie muszę tego powtarzać.
    Przykro mi, że tak wyszło. Mam nadzieję, że to nie zrazi Cię do brania udziału w naszych kolejnych wyzwaniach.
    Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja zle przeczytałam,chyba uznałam ze macie dość tekturek ha...ha i mi było szkoda wysłać?

    OdpowiedzUsuń