wtorek, 6 listopada 2012

Uroczy reniferek

Witajcie! Moje laptopowe problemy sięgają zenitu, ale na szczęście udaje mi się dorwać do różnych komputerów, by wtorek nie był pusty ;)) No, ale do rzeczy. 
Po uszy wpadłam w robienie świątecznych kartek i póki co tylko one zawracają moją głowę. Wymyślam, wycinam, przekładam, kleję, a nieodzownym elementem są świąteczne tekturki. Ostatnio padło na renifera :)

Oczywiście popękany! Według mnie bardzo ładnie prezentuje się to na takich świątecznych, odrobinę przybrudzonych kartkach :)
 


Pozdrawiam Was ciepło i proszę trzymajcie kciuki za zdrówko mojego laptopa ;)

2 komentarze:

  1. Spękany reniferek jest zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łączę się w bólu co do laptopa!
    Ja mojego mam ochotę wyrzucić przez okno :)

    Kartka bajerancka :D

    OdpowiedzUsuń