środa, 19 września 2012

Muzyczny zestaw

Witam serdecznie!
Znowu środa, więc pora na moją kolejną inspirację. Na zamówienie klientki wykonałam komplecik - podziękowanie dla nauczycielki ze szkoły muzycznej. W skład zestawu miało wchodzić pudełko...


oraz pasująca do niego karteczka. Zgodnie z życzeniem zamawiającej do ozdobienia ich miałam przede wszystkim użyć klucza wiolinowego i nutek oraz kwiatów, oprócz tego wykorzystałam jeszcze moje ulubione dekory vienna potuszowane i pokryte crackle accents.


Do kompletu doszło jeszcze opakowanie na płytę z nagraniami dziećmi i całość prezentuje się tak:


Jeżeli szukacie opakowań na kartki czy albumy, to zajrzyjcie do sklepu, gdzie znajdziecie pudełka z tektury introligatorskiej świetnie nadające się do zdobienia.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam fiolety. Stworzyłaś piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi również podoba się kolorystyka. i te nutki! och :D
    szkoda, że nie było ich jak kiedys zamawiałam tekturki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!! Aż sama chciałabym dostać tak wspaniałe podziękowanie! :) Wspaniałe kolory. Pani od muzyki z pewnością będzie zachwycona - przecież to też artystka :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Zapraszam do mnie: wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń