środa, 8 sierpnia 2012

Nie taki manekin straszny...

Witam wszystkie miłośniczki tekturek!
Dzisiaj przedstawiam Wam karteczkę niezupełnie w moim stylu, użyłam wprawdzie papierów w moich ulubionych kolorach, za to takie niesymetryczne formy omijałam zawsze szerokim łukiem.


Mimo że kartki z manekinami zawsze mi się podobały, to jakoś do tej pory nie miałam odwagi ich użyć. Po otrzymaniu od Majki zestawu moich tekturek zakochałam się w nich po prostu i musiałam coś stworzyć z ich udziałem. Dodam, że w zestawie dostępnym w sklepie są trzy sztuki i każdy inny, każdy śliczny..


Oprócz manekina do ozdobienia mojej kartki użyłam również dekoru Romantica i co nie zdarza mi się często, tekturek prawie niczym nie maziałam, no może poza manekinem, którego musnęłam stemplem oraz delikatnie potuszowałam brzegi.


Pozdrawiam i zachęcam do podejmowania nowych wyzwań:)



2 komentarze: