niedziela, 29 lipca 2012

Love i pomysł na zaproszenia dla dzieci

Witajcie Kochani. Ja dziś jestem na krótkich wakacjach, ale przygotowałam dla Was coś do zobaczenia, żebyście się za mną nie stęsknili :)

Dzisiejsza moja propozycja to dwie karteczki. Jedna w mało lubianym formacie DL. Przyznać jednak muszę, że chyba i ten format polubię, bo jest bardzo dostojny :D


Zrobiłam kartkę dosyć uniwersalną. Według mnie nadaje się na rocznicę ślubu, ślub, walentynki, ale też na urodziny/imieniny dla bardzo bliskiej osoby, czy chociażby ot tak bez okazji.


Wykorzystałam tutaj jedną z ramek floresy. Rozcięłam ją na pół, by większy fragment wystawał spoza papierowej wstęgi. Bardzo delikatnie pociągnełam ją crackle, który potem rozsmarowałam palcem, by warstwa była bardzo cieniutka.


Karteczka jest dosyć przestrzenna. Papiery kolorowe podkleiłam zwykłym wizytówkowym, naklejając każdą warstwę na kosteczkach 3D. Lubię taki efekt :)



Ja bardzo polubiłam tą kartkę i ciężko mi się było z nią rozstać.
Wam też się spodobała?

Chciałabym Wam też pokazać wzór zaproszeń jakie można stworzyć dla naszych najmłodszych fanów :)
Nie trzeba wielkich zdolności, by nakleić papier, wstążkę i uroczą ramkę z konikiem na biegunach. Ja dodatkowo pomalowałam ramkę farbą akrylową i pociągnęłam crackle accent. Ale równie dobrze można pokolorować kredkami, farbkami plakatowymi, pisakami. Warto pokusić się i samemu stworzyć zaproszenia na urodziny, chrzest - dla naszych dzieci.



Podoba się Wam pomysł?

Pozdrawiam Wam z Przemyśla :)



2 komentarze:

  1. Piękna kompozycja kartki!!! Tak ja lubię - nie za dużo, nie za mało :)
    A zaproszenie super :) Konik jest bardzo urokliwy - u mnie występował w kartce powitalnej dla dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń