czwartek, 12 kwietnia 2012

Z całego serca....

Witajcie po świętach. Ostatnio mam ochotę na takie wiosenne prace. Jasne z dodatkiem wiosennych kolorów. Dzisiaj (wyjątkowo w czwartek) chciałam Wam pokazać moją nową sztalugę. Przyznam, że zrobiłam 3 takie, oczywiście każda inna i każda wiosenna. Może pokażę następnym razem.


Wykorzystałam tu ramkę Floresy, którą najpierw pomalowałam różowymi perełkami w płynie, a następnie crackle.


Do tego trochę cudnych kwiatów, motyle i.... nie mogę oderwać od niej wzroku. Chciałabym, żeby już tak było za oknem!!


Do lata, do lata, do lata.... piechotą będę szła... :D

Pozdrawiam Was serdecznie. Pamiętajcie o naszym wyzwaniu, na które prace możecie zgłaszać do niedzieli!!!

8 komentarzy:

  1. kochana tu się jeszcze wiosna na dobre nie zaczęła, a ty o lecie...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja własnie tej wiosny będę szła do lata- małymi kroczkami :D

      Usuń
  2. kochana tu się jeszcze wiosna na dobre nie zaczęła, a ty o lecie...??

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, schön das du auf meinen Blog gefunden hast. Du hast selbst auch sehr schöne Werke hier auf deinem Blog - muss ich öfter vorbeischauen :-)

    Viele Grüße, Dominique

    OdpowiedzUsuń