niedziela, 11 marca 2012

Pisanki, kraszanki, jaja malowane

Hej Ho!
Skrobanie jaj czas zacząć. Oczywiście - można sobie kojarzyć jak chcecie. Ważne by był FUN ;o)))
Ja swoje jajka tez nieco ozdobiłam. Jak na razie - tylko te tekturkowe z CraftFunowego sklepu ;P
Oto kilka moich świątecznych już propozycji w wiosenno-kwiecistej scenerii.
Pierwsza to karteczka z dwoma jajkami, ozdobiona delikatnie ćwiekiem, gałązką z wykrojnika i stylowa wstążeczką vintage. Jajka ozdobiłam metodą a'la decoupage. Okleiłam je serwetką z odpowiednim wzorem - po czym pociągnęłam crackle accent.


Fajny efekt spękanej skorupki mi wyszedł, a do tego - pięknie błyszczą w słońcu.


Karteczka druga z trzema pisankami. Środkowa - wykończona tym samym sposobem co wyżej, a dwa ażurowe jajka - pomalowałam tylko crackle accent.



Karteczka trzecia jest większa, bo ma 15x15 cm. Do jej wykonania użyłam dużej ażurowej pisanki, którą podkleiłam papierem w kropki, a tekturkę pomalowałam liquid pearls. Pięknie się mieni w słońcu.

Tak oto Madzik rozpoczęła przygotowania do Świąt Wielkanocnych. A jak u Was? Zbieracie już wydmuszki?


Do wykonania moich kartek wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
(po kliknięciu w banerek -przeniesiecie się bezpośrednio na sklepowe półeczki)













Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

8 komentarzy:

  1. ale JAJA, super pomysł z tym decou! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! I szybko się robi. Szybciej niż tradycyjne decou :)

      Usuń
  2. Fajne karteczki, a jajeczka z kurczaczkami świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Dorwałam takie fajne serwetki w zeszłym roku ;o)

      Usuń
  3. Świetne karteczki! wspaniały efekt spękanej skorupki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jakby jajko pobite było, prawda? Ten efekt wziął mnie z zaskoczenia ;o)

      Usuń
  4. Cudne,takie prawdziwie wiosenno-wielkanocne kartezki- kurczaczki serwetkowe bardzo efektowne, aleta karteczka z wielką pisaną tez fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo. Ja uwielbiam kartki Wielkanocne za wielość barw ;o)

      Usuń