poniedziałek, 26 marca 2012

Kartki wielkanocne w zieleni

Witam was zielono i wiosennie :) Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się obyć bez tekturowych ramek! Te bluszczowe z CraftFun nadają się idealnie na kartki w stylu staro- angielskim!

Bez zbędnych ozdób bardzo czyste i mam nadzieje, że dzięki temu eleganckie. Ramki podkreślają klasyczne wzory na papierach i pięknie eksponują obrazek, który umieściłam w środku.

Do wykonania kartek użyłam ramek, które pakowane są po dwie sztuki i są w bardzo przyjemnej cenie :)




Pozdrawiam was serdecznie

3 komentarze:

  1. Wow, jakie śliczne i eleganckie!!! Baaaardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszły :)
    Proszę wejdź i przeczytaj; http://www.handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/03/apel-do-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota i elegancja w każdym calu! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń