niedziela, 5 lutego 2012

W nietypowym kształcie

Witajcie. Na początku chciałam bardzo podziękować za zaproszenie do zespołu Craftfun. Będzie mi niezmiernie miło inspirować Was moimi pracami. Cieszę się, że tu jestem.
Rozpoczynam od delikatnej karteczki w nietypowym kształcie.


Główną ozdobą jest tutaj przepiękna ramka, którą najpierw pomalowałam mocno żółtą farbą akrylową, a następnie naniosłam na nią crackle accent. Efekt jest niesamowity.


A jeszcze w połączeniu z tymi kwiatami. Rewelacja.


Polecam Wam wypróbowanie ramek z naszego sklepu. Kartka z taką ramką nie wymaga wielu ozdób. Jest bardzo delikatna i elegancka.

Pozdrawiam Was serdecznie i do poczytania za tydzień ;o)

Pamiętajcie by zapisać się na nasze zimowe candy TU i TU.

3 komentarze:

  1. Piękna i elegancka kartka w ciekawych kolorkach! Ślicznie pomalowana ramka! Witaj w naszym DT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Fajna karteczka. Kolory bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń