środa, 11 stycznia 2012

dla dziewczynki

Witajcie!
Głowiłam się nad prezentem dla pewnej dziewczynki z Niemiec, która już chyba wszystko ma. Postawiłam na niedrogi i prosty w wykonaniu upominek - tekturowe literki tworzące jej imię i był to strzał w dychę: Lucy była zachwycona!


Do oklejenia literek użyłam papieru o gramaturze 130 (przy grubszym papierze lepiej chyba będzie wyciąć dokładne kontury), kontury odwróconych liter obrysowałam po lewej stronie papieru, wycięłam je pozostawiając mniej więcej jednocentymetrowy brzeg, następnie posmarowałam je niezawodnym klejem magic i przyłożyłam wstępnie przycięty papier. Wystające brzegi ponacinałam (przy okrągłych literkach nacięcia należy wykonać dosyć gęsto i po przyklejeniu trzeba jeszcze wygładzić krawędzie), pozaginałam, posmarowałam klejem i po odczekaniu chwilki, żeby odrobinę zgęstniał i lepiej chwycił, pozaginałam na dobre. Literki przycisnęłam na ok. pół godziny grubą książką. Podkleiłam je potem dwustronną taśmą piankową (można też użyć masy mocującej) i były gotowe do wręczenia.


A na deser jeszcze kartka wykonaną głównie przez moją córkę - specjalistkę od kolorowania (ja tylko pomogłam przy kompozycji kwiatków i moich ulubionych zawijasków, które tym razem trochę rozdzieliłam) oraz wykonałam przeszycia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz