sobota, 3 grudnia 2011

zespół DT odsłona pierwsza

czas najwyższy się Wam przedstawić.
Jestem Majka właścicielka fabryczki i sklepu craftfun, pomysłodawczyni tego bloga a zarazem projektantka zespołu DT , gdzie wraz z pozostałymi dziewczynami będziemy przedstawiać Wam szereg pomysłów z wykorzystaniem craftowych tekturek. Prywatnie jeżeli mogę w tej chwili użyć takiego sformułowania prowadzę bloga www.szprotkowo.blogspot.com.
 Ogólnie pojętym rękodziełem zajmuję się od kilku lat, swoją przygodę zaczynałam od decoupage, który wciągnął mnie na dobre, kolejną moja miłością jest scrapbooking i wszystkie jego odmiany. Jak już mieliście okazję się przekonać tworzę też różnego rodzaju ozdoby.
Craftfun  jest moim kolejnym ale wygląda na to, że nie ostatnim projektem.  Powstał z miłości do tworzenia i z chęci uzupełnienia asortymentu o tekturki do wykorzystania w szeroko rozumianych pracach artystycznych a nie tylko w scrapbookingu. Mam nadzieję, że zagrzejecie tutaj miejsca na dłużej i będziecie z nami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz