środa, 14 grudnia 2011

kuchenne zabawy

Witajcie:) w okresie przedświątecznym z pewnością wiele czasu spędzacie w kuchni - nawet jeśli nie gotując, to podjadając ;) Dziś więc prezentuję kuchenną inspirację świąteczną:



fartuszek - magnes na lodówkę powstał z wykorzystaniem cynamonu, suszonej cytryny, kawałków rafii oraz śnieżynki I, którą wytuszowałam i pokryłam crackle accents. Do produkcji magnesów przyda się także mata magnetyczna :)
do kompletu z fartuszkiem powstała również cynamonowa kartka


w roli głównej występuje śnieżynka VI
to nie koniec inspiracji kuchennych, bo uwielbiam fartuszki:




Renifera w biegu posmarowałam klejem magik i posypałam białym brokatem. Pod reniferem śnieżna zaspa powstała z kawałeczka gazy opatrunkowej :)
A czy Wy  wykorzystaliście w swoich pracach już tekturki Craftfun? pochwalcie się tym w komentarzach! kreatywnego dnia!!

3 komentarze:

  1. prześliczne te fartuszki bardzo mi się podobają :) Świetna robota : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne !
    Podobają mi się.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie apetyczne prace!

    OdpowiedzUsuń