środa, 12 sierpnia 2015

Gościnna Projektantka - ALLEARTE

Witam Was serdecznie w ten niezwykle słoneczny dzień. I chociaż skwarna pogoda rozleniwia, nasza Gościnna Projektantka Sierpnia nie poddała się wysokiej temperaturze, ale znalazła siły, czas i energię na zainspirowanie Was....

Najpierw jednak kilka słów o ALLEARTE, bo to właśnie Ona wygrała nasz ostatni konkurs wyzwaniowy i w nagrodę - oprócz bonu na zakupy w naszym sklepie - otrzymała także zaproszenie w nasze skromne blogowe progi, które - z radością dla nas - przyjęła.

A oto kilka słów naszego Gościa:

Witam serdecznie!
Na wstępie pragnę podziękować za wyróżnienie i za zaproszenie jako gościnna projektantka od inspirującego "CraftFun" :)
 
Nazywam się Dominika Brzeska, co niektórym znana jako -allearte-
 
Jako „artystyczna jednostka” ciągle szukałam odpowiedniej formy wyrazu tego, co mi w duszy gra ;) Najpierw była muzyka, potem ogromna miłość do sztuki lecz moje zdolności nie były najwidoczniej na tyle mocne, by pozostać im wierną na długie lata ;) Cztery lata temu komunia syna zmobilizowała mnie, by zgłębić kolejną dziedzinę sztuki i tak po uszy zakochałam się w scrapbookingu :) 
 
Głównie zajmuję się cardmakingiem, choć nie są mi obce, ex-boxy, albumy,  LO'sy czy też alterowanie ;) 
W moich pracach przeważają mocne barwy i kontrasty, przeszycia (dla nich tylko i wyłącznie poskromiłam maszynę do szycia ;), tuszowania a ostatnim czasem pełna  gama wszelkiego rodzaju mediów :)

Jesteście pewnie ciekawi, jakie prace przygotowała dla Was Dominika? My również... Zapraszam zatem do delektowania się pięknymi scrapami...
Do tej pięknej i bardzo eleganckiej kartki użyła naszej ramki z serii WIKTORIANA OWAL, która dodała szyku całości.



W tym LO całkowita feeria barw! Soczystość kolorów, użyte media pięknie podkreślają czarno-białe zdjęcia. Fantastycznie został wkomponowany w całość nasz BORDER W KRĘGU.





 
Bardzo dziękujemy, Dominiko, za przyjęcie zaproszenia do nas i mimo wakacyjnego i gorącego czasu, znalazłaś czas, y nas inspirować Swoimi pięknymi pracami!

A Wy, jeśli nie macie dość inspiracji Allearte, zapraszam Was za tydzień na II cześć spotkania z Dominiką!

Odrobiny chłodu i wody z lodem życzę,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz