piątek, 24 maja 2013

niebo i ziemia :)

...z takim tytułem kojarzą mi się moje dzisiejsze prace, którymi chce się z Wami podzielić. Macie chwilkę? Bo to będzie długi post :) Już pojutrze Dzień Mamy, czyli doskonała okazja do tego, by podarować coś prosto z serca. Zachęcam Was, byście podzielili się z nami Waszymi pomysłami, nasze "dniomamowe" wyzwanie trwa do poniedziałku, także zdążą zgłosić się nawet te osoby, które nie mogą wcześniej pokazać swoich prac, by nie zdradzić się przed swoimi mamami. :)
Moja propozycja to zawieszka z dyndającymi serduszkami. Wykorzystałam w niej resztki po tych ramkach, których nie wyrzuciłam do kosza, bo miały taki ładny kształt. :))
***
W tej samej kolorystyce, którą nota bene bardzo lubię, stworzyłam zestaw ślubny - kartkę w pudełku.
W sztalugowej kartce wykorzystałam przefajne ażurowe listki oraz makówkę.
Powyższymi elementami ozdobiłam również pudełko, które znajdziecie na półkach CraftFun.
Serdecznie Was pozdrawiam, życząc pięknego dnia zwłaszcza wszystkim Joannom i Zuzannom :)))

4 komentarze:

  1. Asiulka, masz dziś imieniny!!!!!! Wszystkiego najlepszego więc :)
    Karteczka śliczna. A zawieszka - wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj, oby jak najwięcej czasu na scrapowanie bo tworzysz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń