środa, 13 lutego 2013

Kurs na mini album - wyzwanie #13

Witajcie kochani CRAFTfani :)
Z ogromną przyjemnością zapraszam Was na nasze nowe wyzwanie z kursem. Będzie to ostatnie wyzwanie z tej serii w tym sezonie. Do kursów na pewno jeszcze wrócimy, ale póki co przygotowujemy dla Was kolejny cykl wyzwań, który to rozpoczniemy już za miesiąc.

Tymczasem jednak, nie uprzedzając faktów - przedstawiam 


KURS na MINI ALBUM
który to przygotowała dla Was Asia.







Mam nadzieję, że kursik przypadnie Wam do gustu.
Zanim jednak pobiegniecie ciachać papiery i przygotowywać swoje albumiki, 
rzućcie okiem na nasze inspiracje.

Asia
dokończyła swój albumik i stworzyła z niego super kolorowy pozytywnik.
Wykorzystała murek, tabliczkę i gwiazdki.



jak zwykle wykonała fenomenalną robotę dopracowaną w każdym calu.
Stworzyła malutki notesik na ważne daty zapisywane na karteluszkach 
i chowane w kieszonki.
Do ozdobienia notesiku wykorzystała  tabliczkę z sercem.


tradycyjnie zaskakuje nas kolorem i energią płynącą z jej prac.
Jej mini albumik czeka na wypełnienie fotografiami.
Do ozdobienia okładki Asia wykorzystała okienko

czyli ja, znów postawiłam na swoje dzieciaki, a konkretniej na synka. 
Rośnie mi za szybko, więc postanowiłam go zatrzymać w mini albumiku i mieć go zawsze przy sobie, tym bardziej, że za dwa tygodnie - rozpocznie swoje przedszkolne podboje i zostawi mamuśkę samą w domu...
Do ozdobienia okładki wykorzystałam koronę :)


Na koniec kilka zasad dla przypomnienia:
1. Zgłaszacie dowolną ilość prac, związanych z tematem i według wytycznych podanych w kursie.
2. Zamieszczacie pracę na swoim blogu informując na jakie wyzwanie została wykonana, podajecie link do wyzwania w CF.
3. Wracacie tutaj i podajecie nam link do Waszego posta z pracą wyzwaniową, a nie do całego bloga.
4. Blogi z weryfikacją słowną komentarzy - nie będą komentowane. (Wybaczcie, ale to zajmuje bardzo dużo czasu, a na koniec okazuje się, że komentarz i tak się nie zapisał.)
5. Prace zgłaszacie poprzez żabkę. 
Czas na wykonanie pracy macie do 27 lutego, czyli dwa tygodnie :D
Wyniki podamy (ze względu na krótki miesiąc)  28-go lutego

W wyzwaniu wybierzemy 1 najlepszą pracę. Autorka pracy otrzyma nagrodę: zestaw ostatnich nowości, oraz zaproszenie do zaprezentowania się na naszym blogu jako Gościnna Projektantka. Przygotujemy też specjalny banerek.
Dodatkowo wyróżnimy jeszcze 2 prace - TOP2.
Zwycięzcy otrzymają nagrody niespodzianki: komplety tekturek.
Wszyscy uczestnicy wyzwania otrzymają 10% rabatu na jednorazowe zakupy w sklepie CRAFTfun. Przy składaniu zamówienia, w polu "komentarz" należy podać swój nick i numer wyzwania, w którym braliście udział.
(zniżki z różnych wyzwań - nie sumują się, należy je wykorzystać oddzielnie)

 Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy
Liczymy również na Wasze komentarze, w których wyrazicie opinie na temat naszych kursów.
POWODZENIA.




15 komentarzy:

  1. ale się fajnie zbiegło :D 13 wyzwanie 13 litego roku 13 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :) wyzwania teraz zawsze u nas 13-go będą się zaczynać.
      I zawsze będzie 13.13 - tyle że numer wyzwania kolejny :)

      Usuń
  2. Dla mnie to będzie coś nowego:) Dzięki za kurs i inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam swój albumik:)
      Dziękuję za ten kurs i wszystkie inne! Dla mnie były bardzo przydatne, dzięki Wam umiem trochę wiecej;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze mi cos wyjasnic jeden kurs a jednej osobie wychodzi kwadrat a innej prostkat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałyśmy różne arkusze papierów. Nie chodzi o rozmiar albumiku, a o sposób jego składania - z jednego arkusza.
      Elu, jesli wolisz kwadrat - dotnij papier tak, by albumik wyszedł kwadratowy :)))

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja podjęłam wyzwanie:) O ile poprawnie udało mi się dodać link.... Kursik rewelacja:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze wyzwanie, w którym uczestniczę. Wiem, że mam niewiele szans, gdyż jestem jeszcze początkującą uczestniczką i samouczką. A taki kurs to dla mnie wspaniała lekcja =) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że się zdecydowałaś. I wcale nie masz marnych szans. Każdy ma takie same. A nasze kursy sś po to, by i początkujący mogli zaryzykować :D

      Usuń
  9. Ja wiem, ze to juz po fakcie, ale mimo to (ten kurs jest na prawde kapitalny!!!) chciałam się pochwalić co można wg niego zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tutaj link ;) http://malefantazjeoli.blogspot.com/2013/03/album-mini.html

      Usuń