poniedziałek, 11 lutego 2013

Gościnny Projektant lutego

Witajcie.
Dziś mam zaszczyt przedstawić Wam naszego Gościnnego Projektanta - ScrapMana, który wygrał nasze styczniowe wyzwanie.


Zarażony scrapbookingiem całkiem niedawno, a już tak wymiata :D
Same zobaczcie kilka jego prac i poczytajcie, co sam mówi o sobie. Zapraszam.

 Witajcie. 
Cóż mogę o sobie powiedzieć? W metryce wpisano mi Mariusz Gierszewski i tak już pozostało. 
Część z Was zna mnie jednak pod nickiem ScrapMan, którym posługuję się w sieci. 
W marcu będę obchodził swoje 22-gie urodziny. Pochodzę z Pomorza a dokładniej z malowniczego Modrzejewa bogatego w lasy i piękne jeziora.
Moja przygoda z tworzeniem i blogowaniem rozpoczęła się w sierpniu 2012 roku. A do tego magicznego i kolorowego świata wprowadziła mnie Noami. 
Tworzenie kartek i innych prac pozwala oderwać mi się od rzeczywistości. 
 Jestem miłośnikiem piosenek Czesława Mozila, kocham spacery po lesie i grzybobranie. 
Czasem porwę się na ATC, czy inną formą by dostarczyć sobie adrenaliny. 
Z charakteru Wojewódzki z wyglądu ulepszony Brad Pitt. Do tego przesadnie skromny. 
Można mnie lubić za wiele rzeczy a za jeszcze więcej nienawidzić :-) 
Straszny gaduła, z którym dłuższe przebywanie może powodować dziwne skutki uboczne. 
To cały ja- chyba :-) 
Pozdrawiam 
ScrapMan    

A teraz czas na piękne, delikatne i baaardzo romantyczne prace ScrapMana.
Gdybyście je zobaczyły bez podpisu - powiedziałybyście, że wyszły spod męskich rąk? :))








Na koniec jeszcze jedna praca wykonana specjalnie dla CRAFTfun z użyciem naszych tekturek:
Skrzydlate Serce

Piękne prace, prawda?
Bardzo dziękujemy Mariuszowi, że zechciał przyjąć nasze zaproszenie, zaprezentował nam kilka swoich prac i specjalnie dla nas wykonał Walentynkę :))
Ja ze swej strony zapraszam wszystkich na blog Mariusza, by jeszcze bliżej zapoznać się z Jego twórczością i zachęcam do pozostawienia komentarzy pod tym postem. Godnie Go tutaj przyjmijmy :D
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Ha ha, cudny samo-opis! :)))
    A prace śliczne, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym powiedziala ze prace wyszly spod bardzo zdolnych rak (nie ma znaczenia damskie czy meskie). Gratuluje talentu Mariuszu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace! Miło Cie gościć w naszym babskim gronie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace :) Jesteś pierwszym Facetem jakiego poznałam (wituarnie hahaha), który tworzy takie wspaniałe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace - twórz dalej ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń